det va ett tag sen..


2009-04-15 @ 17:02:38

Var nyss en sväng till ica, blev helt plötsligt enormt sugen på kladdkaka! Fast det spar jag tills jag är klar med pluggandet, får bli min belöning. Började med fördjupningen i biologi på bussen hem, ganska jobbigt att läsa texter på engelska, med en massa fackord som jag förhoppningsvis skulle förstå om dom stod på svenska. Men så är ju nu inte fallet. Så det tar sin lilla tid att ta sig igenom all jäkla text. Bokade av träningen idag så jag hinner bli klar med det här i alla fall, kan jag koncntrera på svenska muntliga som också ska vara klart för att redovisas eller vad man ska kalla det nästa vecka. Jag känner mig glad och uppspelt. Och av en lite konstig anledning kanske.. Jag tycker faktiskt det är skönt att veta att idag, imorn och t o m på fredag ska jag spendera näsan i alla skolböcker. Det är så jävla slappt emellanåt så jag dör nästan av tråkighet. Det är skönt att ha lite press på sig, i alla fall jag presterar bättre och framförallt så tar jag tag i saker & ting om jag har mycket på schemat. Me like! Och nu, tillbaka till monoaminer & allt va det innebär, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0