det ser grått ut


2009-04-27 @ 15:32:25

Ja ännu en gång frågar jag vart fan solen befinner sig?!
Det här har varit en jobbig dag, men fick både religionen och matten avklarad. Känns dugligt.
Nu vill jag bara lägga mig och läsa bok, är redan inne på den sjätte, jag är helt besatt! Folk som inte läser böcker missar verkligen något, jag väljer hellre en riktigt bra bok istället för en riktigt bra film. Ska strax kila över vägen och gratta farmor, jag hoppas på en massa godsaker så som tårta och en bulle eller två. Jag har varit duktig idag för så ska jag desutom träna combat ikväll! Nu är det lugna dagar fram till på torsdag, lite PA finputsning ska väl hinnas med. Är dock lite rädd att vi ska få tillbaka vårt arbete från Ingis och hon säger att en massa måste göras om. 
Nu ska jag äta korv, tudelu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0