det blev en kort sovmorgon!


2009-04-30 @ 09:50:41

Jag vaknade 5.20 första gången, låg vaken och var oförskämt pigg, tills jag somnade om och vaknade igen vid halv åtta. Och sen dess har jag varit vaken. Men orkade i alla fall inte pallra mig till fagersta för lite svenska & engelska.
Drömt en massa konstigt har jag också gjort. Humpf.

Är ju valborg idag, fint väder är det också! (Y) Men allergin har satt in nu, jag vaknade och trodde mina ögon skulle ramla ur skallen på mig, kliade som satan. Så nu är jag helt röd och svullen, mest i vänster öga. Väldigt attraktivt känner jag, moahaaha. Det är ganska roligt, för nördar i filmer brukar ju vara allergiska mot det mesta, och haha, det är säkert 70 % av klassen som är allergiska. Sitter och nyser och har sig. Funnyfunny.

Nu har jag även ett litet problem, vad fasiken ska jag göra hela förmiddagen? Biologin börjar inte förrän tjugo över tolv. Hungrig är jag också! Mjaou! Usch, jag längtar tills imorgon när jag får träffa gurra! Just nu känns det lite kämpigt att bara ses på helgerna, men har haft så fullt upp i skolan dom senaste veckorna,så har inte haft ork eller tid att pallra mig till västerås :(  Tur att det bara är två veckor kvar tills vi åker och får en hel vecka för oss själva, tror det behövs! :)

Ännu ett prbolem är att jag behöver bli lite papp inrför kvällen, just nu är jag seg och hungrig bara. Men sugen på att dansa är jag alltid. Humpf.

Just nu fattar jag inte hur jag ska hinna allt, innan jag åker ska jag ha gjort nationella matte E, slut prov matte breddning, gjort klart sista medicinuppgiften, pluggat fysik så jag hinner fråga osten om det är nåt jag inte fattar (vilket tyvärr är det mesta)! Fast egentligen är det bara matten som är viktig för mig, där vill jag inte få ett dåligt betyg.
Jag lovade faktiskt mig själv att ha roligt och inte bara plugga sista året. Så kanske borde jag försöka mig på det dom sista veckorna? Humhumhuuuum. Nu ska jag äta. tjinigs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0