ännu en helg


2009-04-05 @ 13:11:14

Ja, nu är det söndag igen. Fast det spelar inte sån stor roll eftersom det är lov nästa vecka. Har i alla fall varit en rolig och skön helg. Fredagen spenderade jag med gustav & tre av hans kompisar. Vi drack och spelade en massa spel. Och igår åkte vi hem till virsbo, låg ute på balkongen och njöt av solen, hem till mormor och spelade kort och sen blev det smörgåstårta och Robinson :) Och sen var det helt plötsligt slut på helgen och söndag igen. Just nu ligger gustav bredvid mig och halvsover. Han ska väl bege sig hem lite senare, och då ska jag ner och kolla på fotboll med becca :) Fast klockan sex ska vi på bio här i virsbo, tror den hette; i taket lyser stjärnorna eller nåt liknande. Verkar ganska bra faktiskt! Nehej, ska upp och kolla om maten är klar snart, jag är skithungrig! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0