tralalaaa


2008-09-19 @ 16:17:39

Skoldagen var mot förmodan riktigt rolig, urspårad & trött som jag var. Tur att lärarna orkar med mig & Caroline när vi bara skrattar och dummar oss. Tacka vet jag Armin, man kan inte annat än tycka om honom :)
Fick skjuts hem av Jakob också, trevlig karl det där! Nu sitter jag & lyssnar på Kristian Anttila, Carro har sånt enormt inflytande på mig, hihi ;) Är på jättebra humör nu, jaaa.. Ska hem till Anna ikväll, fagertsanna ville att jag skulle med dom till Avesta, men det ligger alldeles för långt bort :p Så blir Virsbo med Annax2 :) Jobbigt att alla har samma namn :O För den delen har jag bestämt mig, äntligen. Sätter ner foten och har ett och annat att säga. Det känns bra. Helgen känns bra! Saknar min elinor så mycket att hjärtat mitt nästan skrumpnar ihop, men det blir bra igen imorgon när vi ska kolla Vänner hela kvällen/natten :D Hämtade ut mitt armband idag också, det sitter perfekt, jag kommer aldrig ta av mig det. Tror jag. Söndag längtar jag också till för då ska jag och papi ut och köra massamassa bil! För den delen tror jag att jag ska ta och plugga lite matte innan maten & innan Annorna. Jag älskar att känna så här, att fatta och att gilla det. För den delen tycker jag inte det är patetiskt att plugga på en fredag, så det så! Fan, kom nysspå att jag måste skriva en argumenterande uppsats tills nästa Eng C lektion, när är den nu då? Måndag?! Typiskt.

Bara för att ha något mer att säga; jag tycker om Caroline, som orkar lyssna och som orkar skratta :)


Kommentarer
Postat av: Kaki

Ja, kul hade vi iallafall, och egentligen skulle jag ha velat kasta en blodig tampong på Linkan som kompensation för hans psm-attacker. (påtal om attacker, filattack är vad som ligger på min att-göra-lista ikväll). Att kasta mensblod på honom skulle vara det sjukaste och roligaste jag skulle gjort i hela mitt liv. Innan dess måste jag träna upp mig så att jag kan försvara mig mot hans troligtvis ganska lilla attack efter menschocken.

Slibbie, jag gilalr dig också, lite iallafall. :P

2008-09-19 @ 17:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0