torsdag


2008-09-25 @ 09:18:34

Ska åka och hämta mamma snart, sen ska vi till doktorn i Sura. Ska kolla upp min rygg, fick ju ont först när vi var i Abisko men sen har det kommit tillbaka efter det också, så känns som om det är lika bra att kolla vad det kan vara för fel. Sen ska jag hem och plugga biologi :O Usch, det där känns inte bra alltså! Och i eftermiddag ska vi hem till farmor & farfar och käka mat, för lilla farfar fyller år idag. Sen ikväll åker jag till västerås, ska hämta gustav från jobbet, han har aldrig ens sett mig övningsköra, så han kommer nog vara lite nervös efter allt jag berättat :p Fredagen spenderas med honom och på lördag är det dags att tagga till ordentligt för då åker vi på kryssning, hoppas på att det kommer bli riktigt great :D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0