tiden


2008-09-30 @ 19:45:30

går snabbt! Satt och kollade på min bilddagbok, och insåg att allt har gått så fort, eller ja, tiden har gått fort. Gustav & jag har varit tillsammans ett år någon gång snart. (vi är oseriösa som inte riktigt har ett datum, så kör lite på måfå & känsla när det gäller det där) Ett år, det är 12 månader, 52 veckor, 365 dagar. Det är länge, jag tycker det i alla fall :p Gymnasiet har också svischat förbi, känns som ingen tid gått alls, kan knappt fatta att det kommer vara slut inom en ganska snar framtid. Om det fortsätter gå så här fort kommer jag snart vara gammal och grå, sittandes i min rullstol och slå små barn med min käpp, och tänka tillbaka och vara gaggig bara för jag ångrar allt jag inte gjorde. Suck, låter inte allt för lockande! Så jag ska försöka ta vara på tiden, och t ex inte slösa den på ett par idioter från min nördklass som smsterroriserar stackars mig!
Var till Västerås med mami, kom typ hem nyss. Jag körde hem. Hon satt bredvid och höll i sig och skrek på mig :p
Jag hade kul i alla fall! HAHA
Tjingis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0