ooompppa!


2008-09-05 @ 18:51:38

Jag ska strax åka ner till tågstation och hem till gustav! Bilkörningen gick galant idag, I am very pleased with myself! Hela två timmar gjorde vi stan osäker! Tassis!

Jag är på så bra humör för allt är så bra :)

Pattis är min lilla sockerpulla, me like you alot <3

Imorn ska jag på kräftisskiva med pellanplutt sen ska vi ut på krogen!



ABOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och Camilla, läser du det härså vill jag bara fråga om du har lust att fräscha upp min blogg litegrann? :)
När helst du har tid över :)

Sliski & adjö!


Kommentarer
Postat av: Millie

ja men visst Liza, om du har någon idé så skicka gärna ett mail till: [email protected]

så ska det gå o fixa ganska snart =)

2008-09-06 @ 17:56:17
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0