on and on and on and on and....


2008-09-01 @ 16:27:49

Jag & Carro kom fram till att nu är det bara att ta allt chill och göra ingenting den här tiden innan alla prov kommer igång igen. Verkligen hur skönt som helst & komma hem och bara sitta och inte göra ett piss :D Fast det är bara den här veckan sen är det slut med det. Därför ska man passa på!

Jag sitter och äter såna där energigrejer som vi köpte men aldrigåt upp när vi var i Abisko. Dom verkar inte funka faktiskt. Har nu tryckt i mig 4 st utan att få nån effekt, humbug grejor!! 

Skit skön dag i dag.Skolfoto blev det också, tror att vi kan ha fått till det ritkigt bra faktiskt :D Och för första gången ever så log jag så mina tänder syntes på mitt det där personfotot, kan bli intressant.. :P

Nu fick jag nyss veta av elli att vi ska på kräftskiva på lördag, och sen på krogen. Så nu ska jag övertala Pattis att följa med oss, jag vet inte om jag vågar vara ensam med ett gäng frisörer, dom kanske klipper av mig mitt hår ;O Nähä, det där va inge kul, kanske dom där enegerigerjerna satt in nu trotts allt!

tjenispenis på er, nu ska jag terrorisera min mami :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0