ojdå!


2008-09-15 @ 18:27:28

Jag hade körlektion idag, det gick inte alls bra så nu är jag depp.
& så håller jag på och "bråkar" med gustav, han ska inte ha det för lätt :)
Hur som helst, imorgon ska jag till västerås med äänna, vi ska käka mat & kolla kläder! Sen sover jag kvar hos min lilla man. Jag längtar tills på lördag, jag & pellanplutt ska ha Vänner-maraton, kan knappast bli bättre :) Söndagen ska jag spendera med papi i bilen, så jag slipper må piss över en totalt misslyckad körlektion, har faktiskt kört lite idag efter skolan och det var inte fullt lika katastrofalt som lektionen, men...
Nu ska jag äta frukt & gräddglass :) plingpling!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är konsitgt att det alltid går dåligt när man kör på körskolan och bra hemma :S

2008-09-17 @ 08:49:44
URL: http://linneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0