luring!


2008-09-04 @ 15:08:59

Idag leker jag den perfekta dottern, kom hem och satte igång att städa. Köket & vardagsrummet fick sig en genomkörare, sen dammsög jag. Nu tänker ni: men guud vad snäll hon är. Men skenet bedrar! Jag vet precis vad jag ska göra för att mina söta föräldrar ska vekna och öppna plånböckerna. Usch vad hemskt beräknande jag verkar, men det är sant. Pengar ska ut, jag ska köpa terminskort på Arena, jag har en kryssning att betala. Och på det så ska jag ut på krogen i helgen, fast för att få ett bidrag till det så måste jag nog göra lite mer än städa lite smått. Men jag ska nog komma på nåt!
iiiiiiii! Jag börjar bli nervös! Fast det är ett tag kvar så är jag nervös! Undra då hur det kommer kännas när jag verkligen ska göra det. ÄÄÄH, man får väl ta det som det kommer?!Projektarbetet går framåt, jag & fialotta har köpt en anteckningsbok (rosa, såklart sofia som valde), som vi ska vara överseriösa med! Jag börjar faktiskt tycka att det här med PA är ganska roligt :) Otroligt bra humör är jag på idag i alla fall, förresten så var jag & Sofia och tränade igår, mycket skönt och otroligt välbehövligt kan jag säga! Nu är det vi som håller igång fram till jul, vi ska bli fit ;)
Imorgon är det fredag, wiiii! Har körlektion efter skolan, dubbellektion, så kommer bli massa bilkörning. Sen är det gurra som gäller :) Vi ska slåss och skrika på varandra hela kvällen, puss på honom <3
 
Åh, kom nyss ihåg, idag ska jag leka med Annabanana :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0