jag är trött


2008-09-18 @ 16:19:18

fast jag har sovit jättemycket, i princip hela dagen igår, sen somnade jag halv nio på kvällen och sov i över 12h. Om jag pallrade mig i sängs nu skulle jag somna direkt. Men det ska jag inte göra, då kanske jag inte kan sova ikväll.

Jag är nog lite arg, även fast jag sa att jag inte är det. Fast det fattade du nog ändå. Men jag är inte den som är den, eller jag försöker i alla fall inte vara det. Stenansikte, stenmage, stenhjärta. Totalt iskall. Ha, kan bli svårt med tanke på hur det sett ut på den senaste tiden. Och en sak har jag kommit fram till, och det är att vi är mycket mer olika än jag trott; jag visar mina känslor (för mycket antagligen, är som en öppen bok), du är iskall. Jag vill planera, vill veta när var och hur. Du vill ta det som det kommer. Och vi ser jämt på saker helt olika. Jag har rätt, du har fel. Fast du tycker ju såklart att det är tvärtom. Du gillar vet inte, jag gillar ja eller nej. Men en sak har vi gemensamt och det är att vi är precis lika envisa, & tror vi är allvetande. Att ha fel suger, att erkänna att man har fel suger ännu mer. Att säga förlåt, och mena det, är nästan lite för mycket. Dålig kombination kan man tycka, men the bottom line är att jag tycker om dig mer än jag trott att man kan tycka om någon. Och det är väl vad som räknas?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Förut kunde jag också ta saker som dem kom men nu vill jag planera allt.. Ibland blir jag fan tokig av tanken på att vara tuvngen att planera allt jag vill göra och hinna med. Undra om man håller på att bli kärring?

2008-09-18 @ 21:19:48
URL: http://linneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0