hum?


2008-09-25 @ 12:24:14

Var ju som sagt till doktorn i förmiddags, visade sig att jag tydligen har skollios (om det nu stavas så!?). Fast eftersom jag inte haft ont i ryggen tidigare var han inte helt säker på att det berodde på den där skolliosen :p SÅ skulle ge det 2 månader till, om jag fortfarande fick ont  emellanåt skulle jag få börja gå hos en sjukgymnast. Men jag tror nog det ska hinna försvinna, orka springa hos någon knäppgök och ha gymnastik! :p

Efter vi varit till Sura fick jag uppdrag av pappa; lämna ett paket till nåt företag i Västerås, så var dit en sväng alldeles nyss. Nu ska jag städa mitt rum & tvätta lite kläder och sen försöka lära mig hur nervsystemet fungerar. wiihoo, nästan...

Tass

Kommentarer
Postat av: elli

dags för en uppdatering tycker jag :P

2008-09-29 @ 16:16:49
Postat av: elli

dags för en uppdatering tycker jag :P

2008-09-29 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0