helgen


2008-09-29 @ 21:06:03

Ojoj, fartfylld helg kan man lugnt säga! Fredagen var mysig med min gustav :) Vi gjorde inte mycket alls, åkte lite bil bara ;D Lördag så var det dags för en efterlängtad kryssning, och fyfan va roligt vi hade det :D Väldigt välbehövligt kan jag lova, måste bli en repris snart igen. Dock en repris där jag håller mig vaken längre än elva ;O Men fram tills elva hade jag i alla fall det gräjt! Söndagen var slitsam och jag var totalt otaggad inför skolan, så jag tog en extra helgdag idag, blev en natt med gustav & hämtade också ut mitt körkort, kändes nice, 1000 ggr bättre än mitt hemska IDkort :P Sen har jag faktiskt pluggat en hel del, snart klar med biologin så blir nog att skriva prov på onsdag. Imorn vill jag inte till skolan för det där den där förbannade mattetävlingen. Ångrar grymt mycket att jag gick med på att delta! Smällar man får ta antar jag. Snart är väl den här veckan över och jag får åka hem till gurra igen :) Och på lördag blir det krogen i fagersta, jag & elli ska dra med ronnie, så det kan bli enormt skoj :D Nehej nu ska jag göra annat, funderar på om jag verkligen orkar vara vaken till 22.40 när Idol kommer tillbaka, dumma program tider!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Vera

Sov så gott :)!

2008-09-29 @ 23:17:36
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0