dkjvbk


2008-09-11 @ 16:52:30

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!

Jag är på bra humör idag, tralalala!! För vi tar snart stuuudenteen! Eller ja, om typ 274 dagar eller nåt sånt tror jag Jakob fick det till när han räknade. Men i alla fall, vi prövade ut studentmössor idag, min kommer vara jättejättefin :D ÅÅÅ vad jag längtar! Mami & papi kommer få en saftig räkning, hihi! Nejdå jag tycker faktiskt det var ganska billigt alltihop!

Dagens mål; övertyga Gustav om att han verkligen vill se Patrik 1,5 på bio på lördag. (jag har redan fixat biljetter, nu ska jag bara tjata ihjäl honom xD) 

Dagens andra mål; övertyga mig själv att jag kan tillräckligt. 

Mjaaou! Förresten, alla lektioner borde vara lika oseriösa som geografin var idag, me like it! 


Tass & adjöö! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0