clueless


2008-09-20 @ 10:25:25

Jag vet ingenting, igen. Det går i vågor. Just nu känner jag ingenting heller, det är blankt.

Ont i ryggen har jag fått igen, så som jag hade uppe i Abisko, det var verkligen en utmaning att ta sig upp från sängen nyss, iiiii! Skit irriterande, måste nog se till att gå till doktorn så jag får det uppkollat.

Idag ska jag bara sitta hemma och vänta på att elinor ska komma hem från jobbet. Oa, va vuxet det där lät! Vi ska kolla på Vänner, fast det har jag redan skrivit tidigare i veckan. I och för sig tror jag inte att någon lägger allt jag skriver på minnet ;) Men nu får faktiskt Sofia ta och komma hema snart, jag behöver avreagera mig på någon, gör jag det på elinor & caroline hela tiden kommer dom tröttna på mitt tjat. Fast det kanske dom redan gjort? tsss! :P Hur som helst så längtar jag jättejättemycket till kryssningen om en vecka, faaan va kul vi ska ha :D Skönt att komma bort, om än bara för en dag, tänka på precis ingenting och bara njuta av sällskapet :) Hade förresten väldigt trevligt hela kvällen igår med Annorna, mjaou på er sockerpullor :*

Nehej nu ska jag få mamma att tycka synd om mig & min rygg! CHIPCHIP, köp en öl som en viss fru westberg skulle sagt om hon haft ordet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0