baldrömmar & mardrömmar


2008-09-13 @ 09:51:55

Åh, jag hittade nyss mina drömmars klänning på Eddy K, synd bara att den var så sjukt dyr! Att ta studenten kommer verkligen ruinera en (eller mina föräldrar för att vara exakt). Sen var jag in på blocket och kollade om det fanns nå begagnat, alla såg ut som skit och var inte så jävla mycket billigare än drömklänningen! Spara pengar kanske, men åååh, det orkar jag ju inte göra. Ska försöka få till en deal med papi; dom betalar balklänningen så tar jag själv hand om studentklänningen, är jag inte smart va?! Fast man kunde i och för sig hyra drömklänningen, måste ju bli billigare. För egentligen, när någonsin kommer jag vara i behov av en balklänning igen, om jag inte då råkar vinna ett Nobelpris eller två. Men då har jag antagligen hunnit bli tjock och tragisk så den kommer ändå inte passa! Långt kvar till bal & student, jag vet, men såna här grejer är viktiga! :p Skulle dö om jag måste ta på mig en klänning som inte är 100 %! Bekymmer, bekymmer! Om man ändå vore mångmiljoner, eller nej, bara miljoner räcker tror jag. Då skulle man kunna köpa flera olika klänningar och sen välja dagen innan. Grejen med balklänningen är att jag redan vet hur jag vill att den ska se ut, och ni vet hur envis jag är, jag kommer inte nöja mig förrän jag fått drömklänningen, eller en blillig kopia ;D Över till nåt annat, jag drömmer så jävla knäppa saker nu föt tiden (ja elli, värre än vanligt!). Tre nätter på raken drömde jag om att falla, inte sådär att man rycker till lite och vaknar. Nej jag föll & håret fladdrade och det pirrade i magen, tre nätter på raken. Fjärde natten drömde jag att farfar dog, hemskt. Och inatt drog jag till med att jag & gustav satt på ett tåg som åkte åt fel håll (tror liksom vi var på väg att krocka med ett annat tåg), och då berättar min päckliga pojkvän att han hela tiden varit förlovad med en annan tjej. DÅ slog jag honom, vääldigt tilfredsställande kan jag tala om!

Men jag känner ett visst obehag över att ha drömt såna jobbiga/konstiga saker, vad betyder dom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0