äntligen fredag!


2008-09-12 @ 12:20:27

Fast den här veckan har faktiskt gått ritkigt fort tycker jag! Idag var jag till Västerås och gjorde teorin, det gick ju som det gick och nu är det överstökat i allafall :) Dock har jag bara 2 månader på mig att klara uppkörningen, annars måste jag göra om det igen :O

Sitter hemma och gör absolut ingenting, skulle ha kunnat åkt till skolan man vafan! Håller faktiskt på att städa huset, och den här gången helt utan några lömska baktankar! Ibland är jag snäll :p Ikväll är det ju parteey hemma hos mimi, men jag är så osugen på fulla människor att en hemmakväll är mer lockande. Och imorgon kanske jag ska upp hyffsat tidigt och följa med papi & alaget på match i Västerås(papi har ju gått och blivit tränare eller aa , nåt sånt) Sen ska jag hem till Gustav och tjata på honom. Men han har i alla fall gått med på att se Patrik 1,5 med mig på kvällen! Och vi ska försöka fixa tickets till Magnus Betnér, skulle vara ganska skoj & se honom. Nehej ni nu ska jag städa mitt rum så det blir lite hemtrevligt! PLINGPLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0