you know what i need


2008-10-06 @ 17:36:31

Tralalalaa! Humöret blir bara bättre och bättre :) Var nyss ute på promenix med elli, vi njöt mer av vädet än vi motionerade, men trevligt som vanligt var det i alla fall! Skolan rullar på även om det är dötrist emellanåt, fast jag hade kul idag, på jakobs mormors bekostnad, hihi.. Ska ta och städa mitt rum snart, ser ut som ett bombnedslag här inne, usch fy & blä! Som vanligt är det helgen man ser fram emot, även om jag inte har allt för mycket planerat, dock lite sugen på Oslo med pinglorna men min ekonomi skulle antagligen inte överleva en helg i norskland. Träning står på veckans schema, på onsdag blir det lite core + step up och på torsdag är det dags att slåss med firrepirren, ska försöka hålla igång med träningen, känner sig hundra gånger piggare! Och imorgon ska jag skjutsa hem min lilla moster till Västerås och passar på att umgås med min gurra, han har ju börjat jobba förmiddag varannan vecka vilket betyder att vi kan träffas i veckorna också. Det gör mig glad! Förresten, ontet i min stackars rygg är tillbaka för att stanna verkar det som :/ Vill att 2 månader ska gå så jag kan åka tillbaka till doktorn och se om dom kan göra någonting åt saken, för det här är riktigt jobbigt. Nehej nu ska jag ta itu med städningen och kanske, verkligen kanske, börja plugga kemi. Nej fan, har ju inte sett dom nya heroes avsnitten än, viktigare än kemin för tillfället ;) toodoiilooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0