upp & ner


2008-10-10 @ 08:07:23

Verkligen! Pjuuuu..

Sitter och väntar på att papi ska duscha klart, han ockuperar toan där plattången, tandborsten och mina linser för tillfället befinner sig. Träningsvärken har inte satt in ännu, men vänta bara hör jag hur mina muskler viskar med elaka små pipiga röster. Bajs, jag har inte tagit itu med kemin än, men det blir hela lördagen, fram till kvällen, då ska jag hem till min Becca och mysa :) Söndagen. Hum. Jag vill inte förlora, du vinner jämt jämt jämt. Väldigt irriterande faktiskt, för jag är envis och vill vinna. Men enligt dig så vinner ingen, men om man vet att man vinner, klart man säger att det inte finns någon vinnare. HA, jag är väl inte dum heller! Så skulle jag göra i alla fall. Stå på mig ska jag börja (som om jag inte gör det tillräckligt tänker nog dom flesta). Äsch då. Vänta du bara, snart ska du få igen, inte på ett elakt eller dumt sätt, jag ska bara sätta dig på plats. Sitt vovven, SITT. Haha, jag är jätteflummig idag, hoppas det håller sig hela vägen till skolan så kanske vi får en någorlunda trevlig dag. I och för sig är det bara jag, carro och sofia som tycker det är trevligt med flumm. Resten av klassen ger oss bara arga blickar. Men det händer så ofta så vi har vantoss vid dom. Tsss, tjingis på er för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0