tudelu


2008-10-11 @ 10:58:42

Äna åkte nyss hem, så nu får jag äntligen lugn och ro så jag kan börja plugga kemi! Gårdagen var mysig ;) Spinning sen hem och kolla idol och snacka skit. Var tvugna att hålla oss vakna til halv 2 när jag skulle hämta annorna från ramnäs. När vi kom hem stupade vi i sängen typ. Vart anmälda till tävling igår också, haha! Bungeyjump naken, sex på rektorsexpeditionen.. Vi har varit med om mycket som ni inte vet om! Som sagt så ska jag plugga nu, och det planerar jag att göra ända tills Becca kommer hit nån gång efter 17, då blir det att välja en outfit som passar till kvällens planerade bravader. Mami skjutsar hem oss till äna, och det blir att tagga till sen ut på krogen :) Hoppas på en kul kväll, men med det sällskapet jag ska spendera kvällen med kan det knappast bli bättre :) Bestämt mig, blir bullbak imorn.. Nehej,. nu till all organiskkemi och vad fan det nu är vi ska ha prov på nästa vecka. SUCK!

tjingis!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan sluta, jag vet att du älskar när jag är på besök!

2008-10-15 @ 09:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0