tralalaa


2008-10-28 @ 18:48:09

Jag nyser typ var femte sekund. Undra om jag håller på att bli sjuk? Skulle ju sitta fint att bli det nu på lovet. Trots alla nysningar så är jag på ett fantastiskt humör. Sitter och klurar på om jag ska ta bilen till gurra nu eller vänta på tio över sju tåget. Det är 100 gånger smidigare med bil men har ju ändå tågkort och åker gratis med det så kan lika gärna göra det. Och tänk vad miljön blir skonad, hihi! Jobbade ihop ett par nya skor idag, så imorn efter jag & änapäna käkat vivaldi eller vad vi nu ska käka så blir det skoshopping! Sen resten av dagen ska vi spendera i dom skabbigaste mjukis outfitsen vi har framför tvn med en massa gott. Var förresten till mormor idag och åt hemmagjort potatismos & falukorv, jag dog nästan, gud vad jag älskar mos. En riktigt mos med ketchup älskare det är vad jag är. Smällde imig så mycket så det behövs inge mer mat idag! Fast om jag kanske skulle köpa lite godis med mig att fördriva tiden med tills min gustav kommer hem från jobbet.. Låter inte helt fel! Haha mami sa att jag kunde ta bilen till gurra om jag tog med mig doris, hon är så enormt skrikig nu för tiden.. Hon har väl gått och hamnat i klimakteriet, stackarn.

tjingis!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, jag kan "ta hand om henne", det är jag bra på! :D

2008-10-29 @ 09:04:45
Postat av: pattis

du glömmer väl inte att vi ska käka vivaldi imorrn va? eller sviker du mig? :'(

2008-10-29 @ 11:05:00
URL: http://sssj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0