torsdag


2008-10-02 @ 14:00:33

Superskön dag egentligen, slutade redan vid ett för mossis hade gått och försvunnit! Hade tänkt mig lite matteplugg nu men vafan, känner mig ganska lugn så det blir nog slappa fram tills halv sex, ska till fagersta och boxas med den där wesbergan :) Om vi nu kommer med, smartast.com hade ju inte anmält oss än, grrr! Hihi! Humöret är bättre idag, för jag vet att det bara är imorgon kvar sen är det helg igen, wiii! Ska hem till gurra imorn, vi har massor vi ska göra, åka till ikea och shoppa lampor, städa och möblera om lite i hans lägenhet och sen ska han laga sin bil typ. På lördag ska jag leka med fröken westberg, men fröken svedberg & fröken pattis gör oss sällis sen, vi ska ha lite mys här hemma hos mig. Förhoppningsvis joinar fröken abrahamsson oss också om vi har tur :)
Förretsten, fyyyy va skönt det har varit att tagit bilen till skolan, egentligen skulle jag suttit på tåget nu, men istället kom jag hem typ 1 h tidigare :D Och imorse sov jag mer än 1 h längre bara för jag kunde brumma till skolan.
nehej, nu ska jag tvätta kläder så jag slipper gå naken till skolan imorn, tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0