tadaa!


2008-10-17 @ 08:02:21

Jag somnade kl nio igår. Så trött var jag. Sen vaknade jag kl 3 och var oförskämt pigg. Men jag lyckades somna om igen. Så blev ungefär 11 timmars sömn inatt, and I think I needed it. Ett problem har jag dock, skolan börjar om två hela timmar, vad ska jag göra tills dess? Tror inte jag kommer lyckas somna om igen faktiskt :p Förrsten drömde jag konstigt, jag drömde att det var vår bal. Alla var finklädda utom sofia som blivit anställd av carro för att fånga hennes fisar. Så sofia sprang bakom carro hela kvällen, fångade fisar och la dom i en burk. Nu skulle jag verkligen vilja ha en drömtydarbok... :p

Åh ikväll får jag ligga näranära & bara vara gosig och glad :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0