still freezing


2008-10-09 @ 07:10:14

Oja, ser inget slut på detta! Kommer snart börja gå med termobyxor och långkallingar..

Världens jobbigaste torsdag. Tråkig svenska, jobbig engelska, seg geografi. Jag vill stanna kvar hemma i min säng. Fast det skulle vara enormt slött av mig, slutar redan vid ett idag. Blir det hem och kolla på mer Rome, bara två avsnitt kvar nu, sen ikväll är det box med anna. Inge taggad inför det heller, vill bara gå och dö just nu :p Och idag är jag lite arg också.. För den delen, min cp mobil är sönder, min mp3 är sönder, så jag måste sitta i 1 h på bussen till skolan och lyssna på alla skitdryga småungar som bara härjar och är allmänt fula. Fan, allt går emot mig idag! :O Hihi, jag tycker synd om mig själv.. Smutsig känner jag mig också, smutsiga mjukisar, dom är leriga nere vid fötterna. Men idag bryr jag mig inte. Jag tror jag ska införa skabbtorsdag varje vecka. Låter bra va?! Eller varför inte hela veckan?! Jättemycket mer jag skulle kunna sova om jag bara klev upp ur sängen, satte på mig whatever och sen gick iväg till skolan. Det där skulle max ta 10 min. Mer klagan! Jag har ont i min tå för jag har tappat en hel tånagel. Äckligt! Och smärtsamt, enooooormt smärtsamt. Fan, nu måste jag gå ut till den där dumma bussen. Hörs & ses om jag överlever torsdagen från helvetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0