skolan


2008-10-09 @ 11:08:17

Sitter i bibblan med Jakob, vi "jobbar" med vårt engelska arbete, om John Mccain. Eftersom Sofia & Mimmi inte är här idag har vi gett dem de tråkigaste ämnena, hihi! Ingen geografi, vi fick läxa istället, så slutar faktiskt om 10 min. Stannar nog kvar och äter i alla fall, orkar verkligen inte laga mat när jag kommer hem. Vädret suger verkligen, jag är så jävla trött, sov på bussen hela vägen till skolan. Somnade nästan på en bänk innan engelskan. En totalt värdelös dag i skolan faktiskt, kunde lika gärna legat kvar i sängen imorse! Hungrig som bara den är jag också. Hum, jag ska baka bullar på fredag, så det så.. GrRRRR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0