rise and shine!


2008-10-24 @ 09:20:08

Vaknade, somnade, vaknade, somnade, försov mig.. Så orkade inte stressa och hinna med tåget som gick en halv timme efter jag äntligen pallrat mig upp. Därför tog jag det luugnt och tar bilen till skolan istället.
Det är så sjukt stökigt i mitt rum, t o m så stökigt att inte ens jag vill vara där inne. Det första jag gör när jag kommer hem idag blir att städa mitt rum.. Usch, är inge pigg på skolan idag, matte D är tråååkigt! Nej egentligen inte men just nu är min mattehjärna avstängd. Och min kemihjärna.. Men jag känner mig tvingad att gå dit, måste ju förgylla lilla lenas & lilla armins gråa trista vardag, hihi! Oja, så är det. Konstigt att jag är så förbannat trött när jag somnade kl nio igår (det har jag gjort 3 dagar på raken nu)?! Jag sover nog för mycket, men det är fan omöjligt att hålla sig vaken om kvällarna, jag klarar det inte. Kan tro att det kommer bli en riktigt kamp att hålla mig vaken imrogonkväll, efter att ha ansträngt min stackars lilla hjärna hela dagen. Jaja, nu ska jag åka ner till mami och hämta bilen, tjungis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0