no sleep


2008-10-26 @ 07:55:12

som vanligt dårå, vaknade redan vid sex men försökte somna, dock hade jag inte allt för stora framgångar!
Gårdagen, hp var skitjobbigt, sista blocket, då kändes det som min hjärna ville kasta in handduken. Blandade resultat på dom olika blocken, men orden plus engelskan kändes utan tvekan bäst så vi får väl se.. Sen bar det ju av till westberg, hade en skittrevlig kväll med lite bastu och en massamassa girltalk :D Annas papi brilljerade ju i köket och vi fick en middag som va otroligt mumsig! Bar av till gm innan tio, vi ville komma dit i tid och slippa stå i kö. Vart en fartfylld kväll, ont i ryggen idag bara för jag dansat så mycket! Usch, nu lät det ju som om jag var värsta gamla kärringen :p Dock var jag i mitt esse långt innan Tensta gick på så när det väl var dags satt jag uppe i en soffa och försökte hålla mig vaken :p Kvällen avslutades med kebabtallrik på risbrogrillen med jakkiboy (jag åt i princip både hans & min, hihi) Mår hur som helst bra idag, på senaste tiden har jag slutat bli bakis, och det är väldigt bra, hihi. Mina tankar går istället ut till dom stackrarna (elli & sofia) som har en dag med huvudet i en hink framför sig. MOAHAHA! Nu ska jag leta rätt på nån bra film och fördriva tiden med tills mitt tåg till gustav går :)

Kommentarer
Postat av: pattis

haha jag ligger inte med huvudet i en hink idag! jag mår prima :D var ju nästan så gott som nykter igår :D

2008-10-26 @ 11:06:01
URL: http://sssj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0