krov


2008-10-23 @ 19:53:50

Nu sitter jag här och äter korv, fast jag sgat att jag skulle sluta med det efter jag & gutav sett värsta äckliga dokumentären om korv. Försöker att inte tänka på vad den är gjord av.. Nu började jag osökt tänka på den där filmen som allas våran älskling johnny depp är med i, där han blirt lite tokig och slaktar människor & lägger dom i mat. Undra om människortarm ger samma knäpp som gristarm (asså knäpp när man biter i det, det låter typ "knäpp")?!

Anyway, jag & anna boxades idag. Tyvärr var vi alldeles för pratglada, så det vart för mycket snack som gick ut över träningen. Därför ska vi nu ha en anna&liza dag på höstlovet, bara snacka av oss och mysa :) Looking forward to that!
Annars har jag inte mycket planerat inför lovveckan, ska försöka att bara vara, ta det lugnt, få undan lite plugg, träna. Jag vill faktiskt inte göra nå speciellt, åka nånstanns, alldeles för jobbigt! Längtar som satan tills imorn efter skolan när jag ska hem och bara sitta och glo hela eftermiddagen (tillskillnad från vad jag gjorde denna eftermiddag, noot!) Hihi! Fast ska ju hem till michaela en stund på kvällen, blir dock tack&adjö för mig ganska tidigt eftersom jag ska upp vid 6 på lördag.. Mjaou and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0