klöööööös!


2008-10-14 @ 16:10:51

Idag är det klös som gäller. Jag har en massa överskottsenergi, kom hem, åkte till ica och handlade åt mor, sen sätade jag ur lilla golfen, dammsög och hade mig. Sen in och skära grönsaker och laga tacos och nu sitter jag här och väntar på att papi ska komma hem så vi kan käka! Ikväll är det box, ett längre pass, kommer nog kännas imorn kan jag tänka mig. Hihi! Det finns så mycket att göra, men så lite tid. Carro ska bli riddare. Bara liksom för att tillägga nåt litegrann så där mitt i allt tjafs. Ååååh, det känns bra. Nu syftar jag inte på carros framtida yrke. Utan bara lite sådär allmänt. Jag överraskar min mor med att inte krångla, bara göra allt hon säger till mig. Hon frågade nyss vad det vr för fel på mig som inte tjafsade emot.. Tsss, nehej nu ska jag plocka in disk i diskmaskinen. Logiskt.

titi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0