john mccain


2008-10-22 @ 19:20:25

sitter och skriver vad jag ska prata om på redovisningen imorn på engelskan. Jaja, jag är otroligt duktig som sitter kvällen innan. Hoppas ingen av dom andra i min grupp har en massa att snacka om, det jag ska säga sägs på max 2 min :P Omöjligt att få ut nå mer, han bara babblar på om försäkringar och skit. Och eftersom jag inte är amerikan så fattar jag typ hälften! Svenska seminarium imorn, förberedd? NEJ. Jag har inte ens läst igenom allt en enda gång. Måste göra det imorn på bussen, orkar verkligen inte ikväll. Idag har jag shoppat, en massa! Köpte en väldigt pretty vinterjacka, det var rea så jag fick det för 800 bara :) Sen köpte jag en snygg stickad grej från gina, och en klänning. Sen var det ju det där med nåt snyggt tills på lördag. Inte totalt jättenöjd med mitt köp, den är lite stor. Fast hinner antagligen lägga på mig några kilon tills dess, tss! Åt pizza idag.. Nu är nyaste Heroes klart, så ska bänka mig ordentligt här framför datorn och glömma john mccain för några minuter, tjingis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0