humöret


2008-10-21 @ 13:21:12

går inte att tygla! Jag skulle behöva lite träning i hur man hanterar sitt humör. Eller jag vet, en humörcoach, låter inte det fancy?! "Liza, räkna sakta till 10, andas djuuupt". Tro mig, att räkna till 10 sakta hjälper faktiskt. Resultatet är färre slag i skallen på gustav. En dag i taget. Har en liten tävling med mig själv, ska se hur många dagar vi klarar av utan slagsmål. Är uppe i 2 hela dagar nu, och här kommer ännu ett tro mig, men det är väldigt bra gjort! För att vara mig. Jag är väldigt humörig, ja temprament det har jag gott om. Lägg sen till envis som en åsna och "nej jag kan aldrig ha fel" så låter jag som en ganska hemsk person. Fast det hoppas jag att jag inte är, all min gullighet väger upp, förhoppningsvis! Målet är att bli en sån där söt liten flicka, som sitter med benen i kors, händerna i knät och bara nickar & ler. Inge tjafs, inge motstånd, ingenting. HAHA skulle inte tro det, då är jag hellre raka motsatsen, man kommer ingen vart här i livet om man bara nickar, håller med och är trevlig. Jaja, trevlig kan man väl vara, men inte till överdrift :p Dock handlar det om att kunna kompromissa, inte min starka sida direkt.. Men jag jobbar på det.

puss på min bästaste gustav som orkar med mig :) <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är ett praktexempel, ett mönsterbarn. Det är bara att fråga mig hur det går till, så ska jag ge dig mina tips och tricks.

2008-10-21 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0