hjälp


2008-10-13 @ 19:10:37

Jag kan ingenting, verkligen ingenting. Sitter med kemin nu, ok, kap 8 funkar fint med kap 9.. Jag säger bara en sak; JÄVLA SKIT. Det här kommer inte bli kul imorn. Tror knappast jag kommer lära mig mer ikväll, det är som att läsa finska när jag läser i boken, jag fattar inte ett ord känns det som. Suck. Men får skylla mig själv, kunde ha tagit tag i det här förra veckan så hade jag kunnat bett lenin om hjälp, men nej då, jag väntar tills allra sista kvällen för att inse att jag inte kan ett jota! Men till mitt försvar så måste jag säga att jag varit extrem otaggad til kemin senaste tiden, även fast jag egentligen tycker att det oftast är intressant. Jaja, det får bli vad det blir den här gången. Jag kom på en sak idag förresten, är ju bara den här och nästa vecka kvar till höstlovet :D & jag tänker inte planera in någonting, jag vill bara vara hemma och sitta framför datan och glo på film, iiii! Och plugga. Antar jag..

mjaou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0