herregud!


2008-10-17 @ 15:12:31

Snacka om att höstlovet är ganska förstört. Vi kommer vara totalt slutkörda när jullovet kommer (om jag ens lever då). Prov, prov, prov. Redan nu är alla veckor fram till jullovet fyllda med prov och skit. Plus att det fattas en tre, fyra prov som vi vet kommer men som inte fått datum än. Nej nu säger jag upp mig & går i pension. Fast i och för sig är det skönt att ha en massa att göra, man håller liksom igång. Dock kommer jag gråta när vi kommer till veckan som innehåller både fysik, matte och biologiprov, det är faktiskt att ta i lite väl.. Prioritera är vad jag får göra, alla kurser där betyg sätts till jul hamnar först på listan. Inte för att jag tror att det kommer underlätta så jävla mycket men förska måste man ju.. Men den tiden den sorgen, i helgen är plugga det sista jag ska göra :) tjingis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0