hejhopp!


2008-10-14 @ 21:25:57

Mina händer skakar fortfarande från dagens boxpass, hihi! Jag & anna var dock inte på topp idag, vart lite flamsigt och anna lyckades slå till sig själv :) Superskönt med en pluggfri dag, för imorn sätter jag igång igen, fast det blir mest slapp-plugg till biologiprovet. Trött är jag, i kroppen. Men huvudet däremot vägrar varva ner, tur att vi har sovmorgon imorn plus att jag har bilen så kan sova till halv tio, wiihoo! Jag har kommit fram till att det jobbigaste med att träna är att man måste duscha. Jag tycker det är skitdrygt att duscha bara för att jag måste, inte för att jag känner för det :p Oja, vilka bekymmer man kan ha! Undra om jag ska ta mig en äggmacka? Mumms..

tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0