grrr


2008-10-15 @ 18:01:41

Jag är trött på nervceller, synapser, talamus, gliaceller och vafan allt nu heter. Att få provet gjort imorn kommer kännas great, hur det än går. Väldigt jobbigt att ha något hängade över en så här. Plus pressen att göra bra ifrån sig bara för man haft längre tid på sig. Annars en skön dag, mycket fysik på schemat, men labben klarade vi galant så fick sluta 1 timme tidigare. Snart är den här skolveckan över, och det är helg igen. Tur i oturen att göran blivit sjuk så slipper spendera söndagen med att plugga fysik, ger istället mig & sofia tid att ta tag i vårt PA. Har nästan lite ångest över det där.. Längtar tills på lördag när jag äntligen får köpa lite kläder, min garderob är tyvärr full med en massa odugliga klädesplagg. Ska in & kolla på forever 21 nu, fialotta tjatade. Kanske hittar något najs! Tudelu på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0