framtidsplaner


2008-10-15 @ 20:05:01

Jag vill flytta. Långt långt bort härifrån. Till Göteborg, eller Linköpng, eller kanske Uppsala. Har ju tjatat om att vi snart tar studenten, men det är inte själva studenten jag ser fram emot. Jag ser fram emot att få börja plugga något som jag verkligen brinner för, flytta hemifrån och träffa en massa nya roliga människor. Omväxling helt enkelt, nystart. Fast att kanske få med sig en Sofia, Anna, Caroline eller Jakob skulle inte vara helt fel :) Dock klarar jag mig lika bra utan dom, tss ;) Fast först måste man ju hitta nåt man brinner för, eller förhoppningsvis kommer kunna brinna för. Jag har 2 alternativ, och valet kan bli tufft. Dom flesta vill nog inte plugga vidare direkt, men jag ser det inte ens som ett alternativ att bo kvar hemma, och möjligtvis få nåt kasst jobb om jag har tur. Nej nej nej. Resa skulle jag gärna göra, men då behöver jag cash. Så om jag inte mirakulöst vinner 1miljon på bingolotto eller skaffar mig en rik karl så kan resandet bli ganska svårt. Sen så kan man faktiskt plugga utomlands, det har jag redan bestämt mig för att göra, minst 2 terminer. Så då kommer jag ju iväg någonstanns trots allt. Nehej ni, nu ska jag plugga, måste ju faktiskt klara mig igenom hela 3an innan det är dags för något annat, hejhåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0