folk


2008-10-20 @ 10:53:28

Aaah, folk alltså. Ibland så undrar man ju faktiskt hur dom tänker. Tass!

Sitter hemma, har snart gjort klart en medicin uppgift, har bara 7 st kvar nu tror jag, snaark! Men har verkligen bestämt mig för att jag ska ha dom här extra poängen. Plus att det är ganska intressant, ibland i alla fall. I alla fall de uppgifter där man ska resonera och sådär, för gud i himlen va tråkigt det är att bara svara på faktafrågor. Jag typ somnar. Idag vart det ingen skola, jag har ont i magen och är trött. Ska försöka börja på hemprovet i biologin så det blir gjort innan höstlovet. Helgen har varit brabrabra :) I fredags var jag & gustav bara hemma, han lagade god mat och vi kollade på idol :) Sen i lördags kom det lite peolpe hem till gurra, vi spelade kort och tvspel. Pinsamt nog så förlorade gustav & runken mot mig och frida på fifa. Där ser man! :p I går låg vi bara inne och käkade chips och hade oss.

Nej ni, ni ska jag analysera konsekvenserna av smittspridning i ett individ-och samhällsperspektiv, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0