då var det klart


2008-10-20 @ 12:41:01

Medicinen gjord. Lite nöjd med mig själv är jag faktiskt. Känner mig lite piggare nu också, mamis lasagne gjorde susen! Ska bli så jävla skönt med höstlov om en vecka, och bara tre dagar kvar i skolan den här veckan, inga lektioner på onsdag :D Tror mamma skulle till stan med bror min och köpa vinterjacka, jag måste också ha en så följer nog med dom. Tvätta kläder borde jag göra nu, allt är smutsigt. Allt och allt för den delen.. Jag har ju som sagt bara skit i garderoben, enormt frustrerande! :P Förresten är det ju högskolaprovet på lördag, jag är nästan lite nervös, även om det egentligen är skitsamma hur det går, har ju en chans till nästa termin. Kommer bli ännu en fullspäckad helg. På fredag ska vi fira michaela, dock blir det nog en lugn & tidig kväll som gäller för mig, ska upp 7 för att hinna till stan och göra provet. Sen på lördag ska det vara färdigskrivet vid halv fem, blir det bara raka vägen hem till westerg för bastning och mys innan vi drar in till fagersta och gm. Sen är det ju höstlov :D Woiii! Hum, undra om Mossis ville ha provet skrivet på datorn eller för hand?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0