ännu en dag


2008-10-16 @ 19:49:02

är i princip över. I like it. Box nyss, jag & anna joinades än en gång av världen starkaste man och vi dog nästan. Men bara nästan. Mina armar är skakis, det är bra, då vet man att dom gjort nytta.

Fredag & helg imorn, härligt. Och vad som är ännu härligare är att jag inte ska plugga det minsta lilla på hela helgen, wiihoo! Har bara 2 redovisningar nästa vecka men dom kör jag på känsla, orka lägga energi på det nu. Tillbaka till helgen, jag funderar på att ta en tidig helg och skippa skolan imorn. Men jag ska nog vara en duktig flicka och pallra mig dit, är ju bara en massa skojig matte, haha nördvarning! Helgen ska spenderas i västerås hemma hos gustav. Vi ska bara vara gosiga & löjliga som vanligt. Fast på lördag ska jag & elli leta efter snygga kläder. Hittade förresten en massa snyggt på forever 21, så fialotta! Vi beställer efter nästa studiebidrag?! Förresten är det skönt att se att fler än jag har humörsvägningar till 1000, dock har mitt humör varit hyffsat på senaste tiden. Fast det håller nog inte min mami med om, mina utbrott spar jag tills jag kommit hem. Elaka mig! Nu ska jag göra mig en äggmacka, tassis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0