alldeles för tidigt


2008-10-12 @ 08:41:31

med tanke på att jag la mig efter tre inatt är att vakna halv åtta fel, helt fel bara. Men som vanligt efter en kväll med mycket av det goda så kan jag bara inte sova. Dom flesta säger att dom sover som stockar, men jag vaknar alltid runt sju. Spelar ingen roll när jag lägger mig, skulle jag somna vid fem skule jag i alla fall vakna vid sju. Inte för att jag mår dåligt eller nåt, jag är bara inte trött! Gårdagen var mega skoj faktiskt, skit trevligt hemma hos anna, skit trevligt hemma hos mange och en massa jäkla dansande på gm, peeerfekt! :) Dock har jag kommit fram till att jag pratar alldeles för mycket ibland.. Äh, haha! Vi var i princip ensamma när vi kom till gm vid elva, men sen började det trilla in folk & tillslut var det en hel del faktiskt. Anyway, sitter här oh ska ge mig på mitt tredje försök med att se klart Skönheten & Odjuret. Funderar på om jag ska ta ett eller tre tåget, eller om jag överhuvudtaget ska hem till gurra idag. Måste plugga kemi. Men han kommer nog inte hem förrän senare på eftermiddagen, så hinner i såna fall plugga hela tågresan & ända tills han kommer hem. Men vi får se, nu vill jag bara sjunka ner i stolen och sjunga med i disneyfilmerna! TJINGIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0