aj!


2008-10-30 @ 13:18:55

Jag har fått tokont i ryggen igen. Förstår inte vad jag kan ha gjort denna gång som skulle kunna få ontet att komma tillbaka. Gick mycket på stan igår, man vafan, röra på mig måste jag väl kunna göra. Trodde faktiskt där ett tag att jag blivit av med det helt & hållet. Men ack så fel man kan ha! Jaja, bara vänta en 3-4 dagar så kommer det ha gått över..
Jag väntar fortfarande på Sofia. Allvarligt, en segare människa finns fan inte! Och vi som kanske ska bo ihop sen i Linköping, jag kommer dö på grund av all väntan jag kommer få genomlida! Tsss :P Åååh, jag orkar verkligen inte med nå pa, men vi måste bara komma igång, sen tror jag att det kommer bli mycket roligare. Just nu ska vi ju precis börja leta info & annat stuff. Anyway, ska kanske städa mitt rum, annars kommer väl pedantfialotta ge sig på mig! Haha, slisk på dig va! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0