ååh


2008-10-27 @ 20:08:19

jag blev ju bara tvungen att se mamma mia, den är ju bara för bra alltså! Såg nyss klart den, satt och sjöng med så fint i varenda låt, hihi. Idag har jag inte gjort mycket alls, kom hem från gustav vid tre tiden och sen dess har jag bara suttit och glott på tv & film. Imorn ska jag jobba några timmar hos min papi så jag har råd att köpa dom där skorna jag bara måste ha, sen far jag till västerås & min karl igen :) Som vanligt är varenda dag den här veckan planerad. Gustav kanske har rätt i att jag planerar alldeles för mycket, fast det är något jag aldrig kommer medge inför honom :p Men det är mycket roligt som ska klämmas in, en mysig dag med westbergarn, det blir pa jobb med pattis & jag och min älskling elinor ska ha en mamma mia kväll :D Sen på söndag blir det en jävla massa plugg. Jag vet inte hur smart det  egentligen är, men jag skiter i att plugga och spar allt till en heldag på söndag istället. Då får jag ju faktiskt njuta av att ha lov hela veckan. Ja det känns som att det är så otroligt mycket som händer och är på g just nu. Fast jag orkar inte riktigt lägga mig i, utan flyter bara med för en gångs skull. Det som händer händer, am I right or am I right? Jaja. Nu ska jag kolla på nån über romantiskt film jag fixat, elelr det stod i alla fall att dne var det så let's hope so! Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0