the suffering continues


2008-12-01 @ 14:41:46

Ja, jag fortsätter lida! JAG VILL INTE PLUGGA. Men vem försöker jag lura? Jag måste ju. Blääää!

Usch jag vill ha helg igen, på fredag ska jag & gustav åka upp till sälen en sväng. Förresten har jag snott min brors gamla rum. Fast kan inte riktigt bestämma mig för vart jag vill bo. Mitt rum är nästan för stort, jag vill ha det litet & mysigt. Men det här är nästan för litet. Har nog gått och blivit bortskämd på utrymme sen vi flyttade hit, mitt gamla rum på näsvägen skulle få plats 4 gånger i mitt rum här, och i alla fall 2 gånger i brorsans gamla. Humpf. Tror jag är lite anti mitt rum bara för jag har det så stökigt, och för att min säng är lite, hum, trasig! Nehej, nu ska jag kolla om bilen är hemma, i sånna fall ska jag åka till ica och köpa cola light sen plugga kemi, tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0