sista dagen 2008


2008-12-31 @ 12:48:15

Och här sitter jag, i mukisar och fleecetröja, kokar torsk åt tjockiskatten. Elli åkte hem för kanske en timme sen, fast hon kommer tillbaka om nån timme typ, hon ska locka mitt hår :) Gårdagen var i alla fall en bra nästsista dagen på året dag! Jag, Sandra & Anna lagade mat, Elli kom direkt från jobbet. Vi åt upp ALL mat, sen satte vi oss och kollade på Mamma Mia, singalong. Och vi singalongade som bara den :P Pellan vart helt hes av all sång! Sen fortsatte vi roa oss med charader. Först var jag & elli i lag, bara för fjompan inte kunde en charad så förlorade vi. Sen bytte vi och jag & anna vann såklart ;D Roligast var nog i alla fall annas imitation av en full åsna. Det var den sämsta åsnan ever! Hon såg mer ut som en gorilla! Men roligt hade vi i alla fall, runt 1 skjutsade jag & Pellan hem dom andra två. Sen låg vi och pratade i nån timme, ringde även och väckte sofia med dumma frågor :P
Nu sitter jag som sagt bara här, och funderar på hur länge fisken ska koka? Ska hem till mormor och äta om tio minuter, så den lär väl vara klar antar jag? :P Och elli kommer som sagt tillbaka och hjälper mig med frillan, sen åker jag hem till gustav och senare ikväll ska vi hem till one of his friends och äta och så, hoppas på en trevli kväll :) Ops, nu kokar firren över! Ha en kul nyårsafton allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0