sälen, kattkrig, julbak..


2008-12-07 @ 22:13:00

Har varit en kul & skön helg, har hunnit göra en massa! I fredags åkte jag & gustav upp till mamma & pappa i deras husvagn i sälen. Kom dit ganska sent, vädret och vägen var för jävligt, så det tog 4 timmar att köra upp dit. Väl framme blev det mat och idol, och förresten var det helt rätt vilka som gick till final, robin kan ha varit en av dom sämsta som var med i tävlingen, hate him! På lördagen blev det skooteråkning för hela slanten, gustav hade förutfattade meningar om mig, trodde jag skulle köra som en kärring. Slutade med att han satt bakom och skrek och var lite rädd. Måste medge att jag kände mig nöjd! Och Sofia som jämt tjatar om sin förbannade träningsvärk efter ett fjuttigt pump-pass; pröva åka skooter i flera timmar, då ska du få känna på träningsvärk (plus att det lätt är 100 ggr roligare än pump!). Jag & min man begav oss hem vid tretiden, ville inte komma hem så sent. Väl hemma skulle vi presentera Frankför mina kattor. Doris fick en knäpp och försökte döda honom. Trötta efter dagens strapatser somnade vi redan halv tolv, vilket måste vara det tidigaste vi somnat det senaste året. Helt otroligt! Och vi bestämde oss också för att åka upp själva den 19e december, ska bli jättemysigt :) Idag har jag myst ännu mer med gurra, och vid tretiden kom pellan. Vi satt mest och glodde, klockan fem var det dags för julbak med julklappsbyte hemma hos pernilla. Vilket slutad ei en grymt trevlig kväll med tjejrna, gamla minnen & en jävla massa skratt. Kom fram till att vi gör sånt här alldeles för sällan! Fick med mig ett jättefint halsband hem, och lite bad & duschgrejor,så kan lova att det var absolut den trevligaste söndagen på otorligt länge!
Imorn ska jag unna mig en sovmorgon, inger smed får klara sig utan mig. Heter hon så förresten? Aja, nu ska jag slappna av med lite Moulin Rouge, tassmjaou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0