på bättre humör


2008-12-03 @ 08:34:39

Ja idag känns allt en gnutta bättre. Vet inte riktigt varför, kan vara för att det är onsdag, och bara 2 dagar kvar förutom idag då, tills det är fredag. Aragorn ligger och snarkar bredvid mig :) Jag kunde inte somna igår, kollade på nyaste Arn, kollade boston tea party från i måndags, men vart ändå inte trött. Somnade efter 2 nångång. Fast i dag är jag pigg, trots lite sömn. Intressant va? Aah, tänkte väl det. Ska strax åka in till fagersta, har lite stuff jag måste ordna innan vi börjar vid elva. Idag ska jag inte plugga, jag ska leka med elinor :D Var ett tag sen så det ska bli jätteskönt :) Usch jag känner mig stressad, men vet inte riktigt vad som stressar mig. Allt och ingenting typ.Stor lättnad att senaste maD provet gick bra, känner jag inte allt för stor press inför nationella. Skulle nog inte orka plugga ordentligt till det. nu tänker jag bara göra dom gamla nationella vi fått. anyway, nu ska jag ringa & påminna min far om att han ska köra mig till stationen. Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0