motivationen?


2008-12-16 @ 08:47:13

Har sprungit bort och hittar inte tillbaka!

Jobbigt, jag använder det ordet rättså ofta? Egentligen överanvänder jag det, för oftast är det inte ens jobbigt, bara, hum, halvjobbigt och t o m inte ens jobbigt vid vissa tillfällen jag använder ordet. Nej det här var dåligt av mig, nu ska jag börja använda nåt annat ord. Eller kanske sluta överdriva. Jo, det är ju en idé. Prosit. Jag nös nyss. Usch. Nehej. Jag vet faktiskt inte. Jobbigt var ett ganska bra ord, om jag ska sätta totalt stopp för jobbigt kommer det bli svårt. Vad kan man använda istället? Totalt meningslöst inlägg, javisst. Nu ska jag ut och skotta fram bilen. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0