men ååååh


2008-12-10 @ 21:51:26

kom nyss hem från elli, hon hade hämtat hem sin balklänning idag så jag var ju dit och kollade. FYFAN VA FIN DEN VAR! Hon såg ut som en prinsessa :) Vi pratade bal, student, åt hamburgare & kollade på bonde söker fru, love u pellanplutt<3 Sen när jag kommer hem ville jag ta en tidig kväll, sova direkt.Men vad ser jagom inte fialotta på msn; jo hon uppmanar mig att se nyaste gossipgirl. Jag tänker njaaee det får bli imorn, loggar in på bloggkoll,läser fialottas blogg och inser att jag kommer inte kunna somna förrän jag sett nya gg. Så nu ligger jag här och väntar på att avsnittet ska bli färdigt. Vilket det är om 54 sekunder :P plingpling på er, nu ska jag krypa ner och njuta av chuckieboy ;)

Kommentarer
Postat av: Elli

puss på dig! :*

2008-12-11 @ 18:13:34
URL: http://eliinorabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0