kämpigt


2008-12-08 @ 15:48:57

Ja, dagen har varit jobbig. Fast skönt att fåtillbaka diskretprovet & se att det faktiskt gick bra & veta att betyget är klart, hade inte orkat med nå extra just nu. Tur att detsamma gäller maD för jag orkar verkligen inte plugga inför nationella, och vågar faktiskt tro att jag kommer klara av att avsluta kursen hyffsat även om jag inte pluggar arslet av mig. Kom hem och satte mig på en gång och spelade GH, grymt kul med trummor! Dock är jag skitdålig, spelar dom på easy och gitarr på hard. Men det ska nog hinna ordna upp sig! Imorn vill jag helst stanna hemma, men ska in till synsam halv tio, så kan lika bra gå till skolan efter det, slutar ändå 2 typ. Sjuk börjar jag känna mig igen; ont i halsen, kroppen och huvudet. Hum!
Jag behöver saker att se fram emot för att orka med dom sista 2 veckorna, så nu tänker jag göra en lista, så jag själv ser hur mycket kl jag har att se fram emot :D
19/12 - jullov, plus att jag och min gustav åker upp till sälen i några dagar :)
25/12 - hörde jag nån prata om att bli redlös?
Nyår - fortfarande inte bestämt vad jag ska göra, too many options! Men vad jag än gör kommer det nog bli bra!
9/1 - Annorna har sin gigantiska 18års fest :D
16/1 - följa med Annorna ut på deras krogen premis :)
29/1 - åker upp till sälen med Pellan & Annorna, kommer bli great!
Sen är det ju julafton, plus att mami & papi sticker iväg till thailand i 2 veckor efter jul, så jag kommer vara home alone. och det är ju aldrig fel :) Nehej nu ska jag plocka ur diskmaskinsen proppa lite alvedon och glo på film, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0